inXile ulepsza Torment: Tides of Numenera na konsole i PC

inXile ulepsza Torment: Tides of Numenera na konsole i PC

Opublikowany

Torment: Tides of Numenera, kierowanego przez Briana Fargo studia inXile Entertainment,  izometryczny RPG, nawiązujący do złotej ery gatunku - podbił serca rzeszy graczy i znalazł uznanie w oczach recenzentów. Deweloperzy cały czas pracują nad ulepszeniem gry. Efekty tej pracy widać w pierwszym popremierowym patchu.

Poprawka o numerze 1.0.2 wnosi szereg usprawnień w rozgrywce, zadaniach i konwersacjach, interfejsie użytkownika, oprawie dźwiękowej, grafice oraz stabilności kodu. Poprawiono m.in. optymalizację gry i polską lokalizację, dostosowano ilość przeciwników w niektórych potyczkach tak, by przebiegały sprawniej i wyeliminowano błędy prowadzące do sporadycznego zawieszanie się programu.

Od czasu premiery Torment: Tides of Numenera pracowaliśmy bardzo ciężko, aby oczyścić grę z błędów, które wskazywała społeczność zgromadzona wokół gry oraz media. Jesteśmy szczęśliwi, że udało się tego dokonać na wszystkich platformach, co pozwoli fanom Tormenta czerpać jeszcze większą przyjemność z gry - komentuje szef studia InXile, Brian Fargo.

Dodatkowego komentarza wideo udzielił creative lead designer gry - Colin McComb. Patch usprawniający działanie Torment: Tides of Numenera już dostępny na wszystkich platformach.

Torment: Tides of Numenera jest dostępny na komputery PC oraz konsole nowej generacji. W polskiej lokalizacji gry udział wzięli m.in. Piotr Fronczewski, Aleksandra Szwed i Andrzej Blumenfeld. Produkcja jest pierwszą pozycją w ofercie globalnego wydawnictwa firmy Techland.

Torment : Tides of Numenera - Colin McComb zmiany + patch na konsole

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Torment_PS4_3D_small.png

grafika | 607 KB

Pobierz
steelbook.png

grafika | 1,72 MB

Pobierz
Torment_XONE_3D_small.png

grafika | 597 KB

Pobierz
Torment_PC_3D_small.png

grafika | 614 KB

Pobierz
Torment_PS4_2D_small.jpg

grafika | 384 KB

Pobierz
Torment_XONE_2D_small.jpg

grafika | 382 KB

Pobierz
Torment_PC_2D_small.jpg

grafika | 364 KB

Pobierz
Informacja prasowa_Torment Tides of Numenera z szeregiem poprawek_18_04_2017.pdf

pdf | 526 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Interaktywny zwiastun Torment: Tides of Numenera

temu

Jak przedstawić zawiłości znaczących wyborów i ich złożone konsekwencje w zwiastunie gry? Prawdopodobnie jest to niemożliwe. Chyba że zwiastun jest interaktywny – pozwala podejmować decyzje i wypróbować różne ścieżki samodzielnie. By pokazać w możliwie najlepszy sposób j
Pierwsze fabularne DLC do Torment: Tides of Numenera już dostępne

temu

Torment: Tides of Numenera zyskał uznanie krytyków. Światowy wydawca gry – Techland, oraz studio inXile Enterteiment, nadal dokładają jednak starań, by produkcja była rozwijana. Na rynku debiutuje właśnie pierwszy fabularny dodatek. Jedną z najważniejszych zmian jest wpr
Oceny Torment: Tides of Numenera w nowym zwiastunie

temu

Torment: Tides of Numenera – pierwszy tytuł globalnego wydawnictwa Techlandu – dostępny jest na całym świecie od 28 lutego. Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem wśród graczy i dziennikarzy. Polskie Wydawnictwo Techland prezentuje z tej okazji specjalny zwiastun z
Fabularny zwiastun Torment: Tides of Numenera. Poznaj epickie wydarzenia mające miejsce miliard lat w przyszłości

temu

InXile Entertainment oraz Wydawnictwo Techland prezentują najnowszy zwiastun nadchodzącego i mocno wyczekiwanego science-fantasy RPG. Torment: Tides of Numenera to duchowy spadkobierca Planescape: Torment – jednego z najbardziej docenianych cRPG wszech czasów. Gra 28 lut

Obsypany nagrodami mroczny Beholder już na sklepowych półkach

Wydawnictwo Techland z przyjemnością informuje o premierze gry, która zadowoli wszystkich zwolenników nieszablonowych produkcji. Beholder powstał na dalekiej Syberii - w studio Warm Lamp Games, i zaprasza graczy do dystopijnego, totalitarnego świata, w którym prosty podz