Wszechświat czeka na śmiałków. Everspace w wersji "BIG BANG Edition"

Warszawa dn. 21 / 04 / 2017

Wszechświat czeka na śmiałków. Everspace w wersji "BIG BANG Edition"

Opublikowany

Zasiądź w kokpicie pilota, zapnij pasy i ruszaj na podbój kosmosu! Do oferty Wydawnictwa Techland trafia Everspace. Produkcja niemieckiego studia Rocksfish Games, twórców serii Galaxy on Fire, umiejętnie miesza elementy kosmicznych symulatorów ze zręcznościowym podejściem do gwiezdnych potyczek. Gra w wersji PC zadebiutuje 26 maja.

Everspace to przede wszystkim niezwykle efektowne, wściekłe walki kosmiczne z gwiezdnymi piratami i obcymi, w których liczą się refleks oraz błyskawiczne podejmowanie decyzji. Rozgrywkę obserwujemy w ujęciu TPP (kamera zza statku) lub FPP (z kokpitu). Podczas przemierzania gwiezdnej przestrzeni zwiedzimy gęste pola asteroid czy orbity monumentalnych planet, a o zapierające dech w piersiach widoki zadba silnik Unreal Engine4. Everspace to jedna z najbardziej widowiskowych gier o walkach w kosmosie, o zapierającej dech oprawie graficznej. Strzelanina jednocześnie oferuje mechaniki rodem z gatunku roguelike, proceduralnie generowany Wszechświat, zbieranie surowców oraz crafting, aczkolwiek prezentuje niestandardowe podejście do tematu.

Everspace to kusząca grafiką kosmiczna epopeja dająca swobodę pokonywania i podziwiania przestrzeni podczas gwiezdnych potyczek.” – komentuje Dyrektor Marketingu i PR Wydawnictwa Techland, Tomasz Gawlikowski. „Gracz czuje szerokie spektrum wyborów na wielu płaszczyznach. Nawet po śmierci zachowuje pieniądze przy kolejnym podejściu. Tylko od niego zależy, czy wyda je na rozbudowę statku i uzyska poczucie stopniowego rozwijania się, czy np. na ulepszenie ekwipunku. To jedne z wielu decyzji. Z każdej porażki możemy coś wyciągnąć dla siebie. W finalnej wersji gry, która trafi do pudełek, znajdzie się również nieliniowa, fabularna kampania, której nie było w dotychczas dostępnej, cyfrowej wersji – mówi Dyrektor Marketingu i PR Wydawnictwa Techland, Tomasz Gawlikowski.

Zawartość wersji

Zawartość wersji "BIG BANG Edition" zostanie ujawniona wkrótce.

W betę Everspace dotychczas zagrało 10 tysięcy graczy, a produkcja w wersji wczesnego dostępu spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem na Steam (87 procent pozytywnych opinii).

Everspace w Polsce pojawi się w wersji PC w dniu swojej światowej premiery 26 maja. Techland Wydawnictwo zadbał o polską wersję językową (lokalizacja kinowa), a gra pojawi się na naszym rynku w wydaniu premium „BIG BANG Edition” w cenie 129,90zł (szczegóły wkrótce).

Everspace - zapowiedź polskiego wydania pudełkowego

Kopiuj tekst

Załączniki

Pobierz wszystkie

Informacja prasowa_Kosmos czeka na śmiałków. Techland wyda polską wersję Everspace_21_04_2017.pdf

pdf | 545 KB

Pobierz
Informacja prasowa_Kosmos czeka na śmiałków. Techland wyda polską wersję Everspace_21_04_2017.doc

doc | 77,5 KB

grafika | 990 KB

Powiązane artykuły
Nastąpił Wielki Wybuch

temu

Od dziś - 26 maja - w polskich sklepach dostępna jest pudełkowa wersja Everspace. Kosmiczna gra studia Rockfish Games otrzymała wyjątkowe wydanie - "BIG BANG Edition". Premierze towarzyszy nowy trailer.Pudełko z Everspace wyładowane jest dodatkami. Gracze znajdą w nim ko
Do Wielkiego Wybuchu dojdzie 26 maja - wizualizacja zawartości edycji premium gry Everspace

temu

Everspace - dynamiczna, kosmiczna strzelanina, za którą stoi studio Rockfish Games, znane z serii Galaxy on Fire - wyląduje na polskim rynku 26 maja. Wydawnictwo Techland znów postanowiło wyróżnić polskich graczy i dostarczyć na rynek wyjątkową edycję z fizycznymi dodatk
Torment i Observer w Serii Day1

temu

Seria Day1 - oferująca premierowa wydania gier w dobrych cenach - zmienia formułę i wzbogaci się o siedem nowych pozycji. Wszystkie dostępne będą na sklepowych półkach od 25 kwietnia.Do tej pory gracze kupując gry z Serii Day1 otrzymywali oryginalne pudełko DVD z “seryjn
Przetestuj Oregon w ATS na targach Poznań Game Arena

temu

American Truck Simulator to produkcja, która wciąż się rozrasta. Gra studia SCS Software, którego partnerem wydawniczym jest IMGN.PRO, wzbogaciła się właśnie o nowy stan - Oregon.Najnowszy dodatek będzie można przetestować podczas targów Poznań Game Arena 2018 (12-14 paź
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.