Wszechświat czeka na śmiałków. Everspace w wersji "BIG BANG Edition"

Warszawa dn. 21 / 04 / 2017

Wszechświat czeka na śmiałków. Everspace w wersji "BIG BANG Edition"

Opublikowany

Zasiądź w kokpicie pilota, zapnij pasy i ruszaj na podbój kosmosu! Do oferty Wydawnictwa Techland trafia Everspace. Produkcja niemieckiego studia Rocksfish Games, twórców serii Galaxy on Fire, umiejętnie miesza elementy kosmicznych symulatorów ze zręcznościowym podejściem do gwiezdnych potyczek. Gra w wersji PC zadebiutuje 26 maja.

Everspace to przede wszystkim niezwykle efektowne, wściekłe walki kosmiczne z gwiezdnymi piratami i obcymi, w których liczą się refleks oraz błyskawiczne podejmowanie decyzji. Rozgrywkę obserwujemy w ujęciu TPP (kamera zza statku) lub FPP (z kokpitu). Podczas przemierzania gwiezdnej przestrzeni zwiedzimy gęste pola asteroid czy orbity monumentalnych planet, a o zapierające dech w piersiach widoki zadba silnik Unreal Engine4. Everspace to jedna z najbardziej widowiskowych gier o walkach w kosmosie, o zapierającej dech oprawie graficznej. Strzelanina jednocześnie oferuje mechaniki rodem z gatunku roguelike, proceduralnie generowany Wszechświat, zbieranie surowców oraz crafting, aczkolwiek prezentuje niestandardowe podejście do tematu.

Everspace to kusząca grafiką kosmiczna epopeja dająca swobodę pokonywania i podziwiania przestrzeni podczas gwiezdnych potyczek.” – komentuje Dyrektor Marketingu i PR Wydawnictwa Techland, Tomasz Gawlikowski. „Gracz czuje szerokie spektrum wyborów na wielu płaszczyznach. Nawet po śmierci zachowuje pieniądze przy kolejnym podejściu. Tylko od niego zależy, czy wyda je na rozbudowę statku i uzyska poczucie stopniowego rozwijania się, czy np. na ulepszenie ekwipunku. To jedne z wielu decyzji. Z każdej porażki możemy coś wyciągnąć dla siebie. W finalnej wersji gry, która trafi do pudełek, znajdzie się również nieliniowa, fabularna kampania, której nie było w dotychczas dostępnej, cyfrowej wersji – mówi Dyrektor Marketingu i PR Wydawnictwa Techland, Tomasz Gawlikowski.

Zawartość wersji

Zawartość wersji "BIG BANG Edition" zostanie ujawniona wkrótce.

W betę Everspace dotychczas zagrało 10 tysięcy graczy, a produkcja w wersji wczesnego dostępu spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem na Steam (87 procent pozytywnych opinii).

Everspace w Polsce pojawi się w wersji PC w dniu swojej światowej premiery 26 maja. Techland Wydawnictwo zadbał o polską wersję językową (lokalizacja kinowa), a gra pojawi się na naszym rynku w wydaniu premium „BIG BANG Edition” w cenie 129,90zł (szczegóły wkrótce).

Everspace - zapowiedź polskiego wydania pudełkowego